Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private – PALMED anunță lansarea Canalului de Urgență (Emergency Response Plan) în baza protocolului de colaborare cu Compania Națională Unifarm SA.
- Acest nou mecanism va fi disponibil pentru membrii PALMED începând din această lună și reprezintă o solutie concretă, pragmatica si concisă de a facilita aprovizionarea cu medicamente cu risc de discontinuitate, pentru a asigura tratamentul pacienților spitalelor private.
Canalul de Urgență facilitează accesul la medicamente care nu sunt disponibile în cantități suficiente din motive de producție sau comerciale. Acest sistem suplimentar și opțional asigură necesarul de medicamente în timp real și este accesibil companiilor membre PALMED din întreaga țară.
În prezența Președintelui PALMED Cristian Hotoboc, a partenerului strategic Răzvan Vulcănescu și a echipei Unifarm condusă de Directorul General Adrian Dobre, membrii PALMED au participat la finalul săptămânii trecute la sesiunea de prezentare prilejuită de lansarea Canalului de Urgență și au avut posibilitatea de a adresa întrebări și de a realiza simulări cu privire la modalitatea facilă de achiziție de medicamente și procedura de livrare.
Principalele facilități oferite membrilor PALMED constă în prioritate la pre-rezervare, prioritate la livrare, termene de plata preferențiale și acces în timp real la listele de medicamente disponibile, cu posibilitatea extinderii listei în functțe de solicitările formulate de furnizorii privați de servicii medicale.
„Reprezentarea intereselor membrilor și asigurarea unui dialog constant cu autoritățile pentru a garanta dreptul pacienților la servicii medicale de calitate, la un preț accesibil, a fost și va rămâne obiectivul primordial PALMED și doresc să îi mulțumesc domnului Director General Adrian Dobre pentru facilitatea oferită prin inițiativa deschiderii Canalului de Urgență inclusiv față de furnizorii privați de servicii medicale și față de pacienții pe care aceștia îi deservesc.
Acest mecanism va aduce beneficii semnificative membrilor noștri, asigurându-se că pacienții primesc tratamentele de care au nevoie fără întârziere. Ne dedicăm continuu îmbunătățirii serviciilor medicale private și credem că această inițiativă este un pas important în acest sens, iar avantajele pe care membrii PALMED le au tocmai au fost extinse”, a declarat Cristian Hotoboc, președintele PALMED.
Canalul de Urgență subliniază angajamentul comun al PALMED și Unifarm de a oferi soluții eficiente pentru îmbunătățirea asistenței medicale în România. Acest parteneriat este un sprijin pentru furnizorii de servicii medicale private, dar, mai important, asigură pacienților accesul rapid și sigur la medicamentele vitale.
Organizațiile eligibile din domeniul sănătății pot deveni membri PALMED printr-o cerere de adeziune transmisa la adresa de mail: office@palmed.org.ro.