Pasagerii Wizz Air vor avea la dispoziţie asigurarea cu acoperire pentru COVID-19 ca parte a pachetului de asigurare de călătorie, a anunţat compania aeriană, într-un comunicat de presă.
Noua tip de asigurare este oferit printr-un parteneriat semnat cu furnizorul de asigurări Chubb, cel mai mare asigurător de bunuri şi accidente listat din lume, listat la New York Stock Exchange (NYSE: CB).
Potrivit companiei, clienţii Wizz Air pot achiziţiona o asigurare de călătorie care vor acoperi anulările legate de COVID-19 şi cheltuielile legate de asistenţa medicală atunci când se călătoreşte în străinătate.
„De exemplu, dacă primesc un diagnostic COVID-19 atunci când călătoresc în străinătate şi înregistrează costuri suplimentare pentru prelungirea şederii sau cheltuieli medicale pentru tratament, Wizz Air Travel Insurance va acoperi acest lucru (se aplică limita maximă). Sau poate a trebuit să îşi anuleze călătoria pentru că au primit diagnostic COVID-19 înainte de a călători? Asigurarea de călătorie Wizz Air oferă protecţie.
Asigurarea de călătorie Wizz Air acoperă, de asemenea, bagajele pierdute, furate sau deteriorate, precum şi pierderea zborului. Se aplică termeni, condiţii şi excluderi. În plus faţă de asigurarea de călătorie, Wizz Air oferă acoperire pentru anularea independentă în anumite ţări.
Atât acoperirea pentru anulare, cât şi asigurarea de călătorie pot fi achiziţionate în timpul procesului de rezervare a zborului de pe site-ul web sau din aplicaţia Wizz Air – şi sunt aplicabile atât pentru biletele dus, cât şi pentru cele dus-întors”, se arată în comunicatul citat.
Wizz Air operează, în prezent, o flotă de 136 de aeronave Airbus A320 şi A321, iar în 2020 a fost desemnată „Compania aeriană a anului” de către Air Transport Awards.