Wizz Air lansează asistentul virtual Amelia

0
131

Wizz Air anunță lansarea asistentului virtual Amelia. Noul asistent virtual WIZZ va îmbunătăți în continuare standardele în experiența clienților companiei și le va permite acestora să obțină cu ușurință informații despre zborurile lor, oferind în același timp informații generale utile publicului călător.

Noul software de asistență al Wizz Air a fost inspirat de către Amelia Earhart pionierul aviației americane, care a fost prima femeie aviator care a zburat singură peste Oceanul Atlantic.

Amelia, software-ul de asistență, este bucuroasă să răspundă la întrebări generale legate de Covid-19, asistență specială, metode de plată, check-in, anulare voluntară, deplasare cu copii mici, servicii WIZZ (de ex. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority, Seat Selection) și întrebări cu privire la alte câteva subiecte.

Acest nou asistent virtual este gratuit pentru toată lumea și le permite clienților să afle informații rapid și ușor fără să interacționeze cu cineva, fără să comunice cu agenți prin e-mailuri sau prin telefon și fără să navigheze pe site-ul companiei.

Conversația în timp real cu agenții este de asemenea, disponibilă și gratuită, în cazul în care clienții au întrebări care depășesc cunoștințele Ameliei.

Noi, Wizz Air, ne angajăm să dezvoltăm o experiență de comunicare mai bună prin intermediul chat-ului și pentru a realiza acest lucru avem nevoie ca publicul nostru să folosească chatbot-ul și să îl ajute să învețe și să se îmbunătățească în funcție de cererea și feedback-ul clienților. Funcția chatbot este disponibilă în prezent în limba engleză pentru un număr limitat de situații, cu toate acestea este lansată treptat pentru a acoperi un număr tot mai mare de subiecte pentru tot mai mulți clienți care vizitează wizzair.com.

Pe lângă chatbot-ul nou lansat, agenții de chat live vor sprijini clienții cu răspunsuri la toate întrebările legate de zborurile și serviciile WIZZ, atât timp cât nu sunt necesare modificări ale rezervărilor care presupun plăți. Pentru solicitările care necesită plăți, Wizz Air oferă deja o serie de opțiuni de autogestiune direct din contul WIZZ precum și asistență din call-center.

„Sunt încântată să o prezint pe Amelia, noul nostru asistent virtual care va revoluționa experiența clienților Wizz Air. Automatizarea și digitalizarea proceselor noastre este esențială pentru a asigura satisfacția clienților. Wizz Air se angajează să extindă expertiza Ameliei și către acordarea suportului pasagerilor noștri printr-o gamă în continuă creștere de opțiuni de autogestiune pentru a-și administra detaliile călătoriilor. Să-i urăm bun venit la bord Ameliei.”, a declarat Zsuzsa Poos, Chief Customer & Marketing Officer la Wizz Air.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.