Flanco, Nike, Styland, Colin’s, my Geisha, PUPA Milano, CUPIO, I’MOD Flowers, Leonidas și Sokolov au deschis magazine în AFI Cotroceni, cel mai mare mall din țară, ca parte a strategiei de dezvoltare a portofoliului de chiriași care operează pe segmentul mass market al pieței. Cu o suprafață totală de 240.000 mp și închiriabilă de 88.500 mp, AFI Cotroceni a fost inaugurat în 2009.
„În această perioadă provocatoare ne-am concentrat ca AFI Cotroceni să fie un loc sigur unde să îți faci cumpărăturile și cu efortul întregii echipe am reușit. De asemenea, ne-am propus să fim anul acesta destinația perfectă pentru pasionații de fashion și beauty și am adus în AFI Cotroceni câteva branduri internaționale și locale atractive așteptate de consumatorii noștri.
Continuăm și în anul 2021 planul de dezvoltare propus, să ne reinventăm constant, să fim aproape de comunitatea AFI Cotroceni și să ne adaptăm la cerințele acesteia, acordând o atenție mare experiențelor”, a declarat Sorin Scîntei, Director General, AFI Cotroceni, potrivit economica.net.
Pentru cumpărături în deplină siguranță, AFI Cotroceni a fost primul mall care a implementat un set complex de măsuri pe care toți clienții și chiriașii l-au respectat, lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri fiind de 50.000 euro.