Administrația Comercială Sector 6 a verificat comercianții din Piețele Valea Ialomiței, Orizont și Apusului

O echipă de la Administrația Comercială Sector 6 i-a verificat pe comercianții din Piețele Valea Ialomiței, Orizont și Apusului, singurele pe care le administrează Primăria Sector 6.

S-au controlat atestatele de producător, carnetele de vânzare a produselor agricole, dacă sunt aceleași cantitățile înscrise în carnetele de producător cu cele de pe tarabă, dar și cântarele. 

Piețarilor li s-au cerut documentele care atestă valabilitatea verificării metrologice periodice a cântarelor electronice, a celor electronice cu platformă și a balanțelor utilizate.

Nouă cântare aveau verificarea metrologică expirată și au fost retrase de la comercianți. În schimbul lor, au primit altele, certificate la zi.

Cele nouă cântare urmează să fie verificate de Biroul Român de Metrologie Legală.

Restul cântarelor au documentația la zi și indică corect greutatea produselor. 

De când a preluat mandatul, primarul Ciprian Ciucu a anunțat că unul dintre obiectivele sale este să readucă piețele concesionate în administrarea Sectorului 

Astfel că Administrația Comercială Sector 6 a demarat acțiuni în instanță. Pentru Piața Orizont a câștigat deja procesul și a preluat de anul trecut administrarea ei. 

Piețele Gorjului, Veteranilor, Crângași și Drumul Taberei se află în aceeași situație, fiind concesionate pe perioade ce depășesc 25 de ani, pe vechile mandate. Înțelegere valabilă până în 2031. 

Administratorii privați plătesc 3.000 de euro pe lună către Administrație, în condițiile în care, pentru un singur spațiu, piața încasează 4.200 de euro pe lună.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati