Auchan, certificat pentru implementarea celor mai bune practici de prevenţie împotriva Covid-19

Auchan Retail România a obţinut certificarea Safe Guard, care confirmă respectarea şi implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranţă împotriva răspândirii COVID-19 în toate spaţiile gestionate de către companie.

Astfel, hipermarketurile şi supermarketurile Auchan, magazinele de proximitate MyAuchan, sediul central, spaţiile de birouri ale angajaţilor din magazine, precum şi depozitele proprii vor fi etichetate Safe Guard, fiind marcate ca spaţii sigure pentru cumpărături, scrie Agerpres.

Fiecare tip de locaţie a fost auditat în conformitate cu o listă personalizată de indicatori, aceştia urmărind cele patru direcţii majore reflectate în politicile Safe Guard:

  • proces – proceduri elaborate pentru a proteja angajaţii şi clienţii şi pentru a menţine continuitatea afacerii;
  • igienă – acţiuni specifice menţinerii unei bune igiene în toate tipurile de spaţii;
  • oameni – teme specifice comportamentului persoanelor, cum ar fi distanţarea socială, lucrul la distanţă unde este posibil etc.;
  • facilităţi – controale în vigoare legate de facilitatea în sine, inclusiv inspecţia şi întreţinerea periodică a spaţiilor şi echipamentelor.

Evaluarea sistemului s-a efectuat prin analiza documentaţiei şi interviuri la nivel de management. Ulterior, sediul central, toate magazinele Auchan şi MyAuchan, precum şi depozitele proprii au fost verificate printr-un audit neanunţat, toate acestea conformându-se 100% cu cerinţele listei de verificare Safe Guard.

„Încă de la începutul pandemiei, siguranţa clienţilor şi a angajaţilor a fost prioritară pentru noi. Ne-am adaptat constant tuturor reglementărilor şi am extins permanent planul de măsuri de protecţie pentru a-i proteja cât mai bine pe cei care trec zi de zi pragul magazinelor noastre. Aceste măsuri, confirmate acum şi prin prisma unei verificări complexe şi riguroase, vor continua să fie implementate în spaţiile noastre, pentru ca fiecare client să se poată bucura de cumpărături în siguranţă”, a declarat Tiberiu Dăneţiu, director marketing Auchan Retail România.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan şi o reţea de 31 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 22 în staţiile Petrom.

Grupul Bureau Veritas deţine o reţea internaţională eficientă, cunoştinţe asupra regulamentelor şi standardelor, un portofoliu vast de servicii, expertiză tehnică recunoscută şi personal calificat, echipamente & laboratoare de primă clasă. În portofoliul vast şi echilibrat de servicii se regăsesc: industrie, inspecţii & verificări in-service, construcţii, certificare, commodities, produse de consum, servicii guvernamentale & comerţ internaţional, marină & offshore.

Bureau Veritas are 77.000 de angajaţi în toată lumea, birouri deschise în peste 140 de ţări, peste 400.000 de companii în portofoliu şi peste 130.000 de certificate emise.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati