Campanie de informare despre drepturile pasagerilor pe Aeroportul Otopeni

Centrul European al Consumatorilor din România (ECC) organizează o campanie de informare a călătorilor în cadrul Aeroportului Internaţional București Otopeni ”Henri Coandă”, cel mai mare aeroport din România.

La această campanie participă și conducerea ANPC, prin președintele Claudiu Dolot, vicepreședintele Vera Mitran și Paul Anghel, Director general al Direcției Generale Control și Supraveghere Piață și Armonizare Europeană.

Evenimentul constă în distribuirea de materiale informative despre drepturile pasagerilor şi în acordarea de consultanţă pasagerilor interesaţi de drepturile lor legale.

Acțiunea se bucură de suportul Comisiei Europene şi este organizată pentru a servi în egală măsură intereselor pasagerilor europeni, dar și industriei din transportul aerian.

Care este rolul Centrului European al Consumatorilor

Centrul European al Consumatorilor (ECC) din România are rolul de a ajuta gratuit atunci când se întâmpină probleme de protecția consumatorului cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european, de a informa gratuit asupra drepturilor pe care le au în timpul unor călătorii în alt stat european și de a oferi sprijin gratuit, dacă există o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei întâmpinate.

“Ne propunem o abordare diferită și proaspătă a comunicării, sens în care ne dorim să fim un partener de încredere, deschis dialogului, care informează și înțelege nevoile consumatorilor, oriunde s-ar afla aceștia.

Prin acest tip de acțiuni, ANPC continuă să își urmărească obiectivele asumate cu scopul principal de revitalizare și eficientizare a activității sale și cu o abordare conectată la necesitățile actuale.

Acest aspect trebuie evidențiat consumatorilor, mai ales la nivel de comunicare, de aceea campaniile de informare și prevenție ale ANPC vor continua.” a declarat Claudiu DOLOT, președintele ANPC.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati