Contract de 41 de milioane de lei pentru întreţinerea parcului auto al ISU Bucureşti-Ilfov

Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ‘Dealul Spirii’ Bucureşti-Ilfov (ISUBIF) a lansat, în SEAP, un acord-cadru de prestare servicii de reparaţie şi întreţinere a autovehiculelor şi autospecialelor din parcul auto al ISUBIF, în valoare de aproape 41 de milioane de lei.

‘Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţii şi întreţinere a autovehiculelor/autospecialelor din parcul auto al ISUBIF, pentru o perioada de 24 luni, împărţind în acest sens obiectul procedurii în 17 loturi, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici’, potrivit site-ului e-licitatie.ro.

Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze atât piesele de schimb şi materialele necesare în procesul de reparare şi întreţinere a autovehiculelor, cât şi serviciile menţionate, acestea urmând a se efectua în atelierele specializate ale operatorilor economici câştigători.

‘În derularea acordurilor-cadru se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanţă preventivă şi/sau corectivă va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, în limita fondurilor bugetare alocate’, arată sursa citată.

Ofertanţii pot depune ofertă de preţ pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare tip de autovehicul solicitat de către autoritatea contractantă, conform specificaţiilor din caietul de sarcini. În situaţia în care, după atribuirea acordului-cadru, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-şi asumă obligaţia de a executa reparaţiile curente şi reviziile tehnice la valoarea maximă prezentată în fişa de date a achiziţiei.

‘Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităţi estimate de produse şi servicii pe care autoritatea contractantă consideră că le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent’, se precizează pe site.

Serviciile şi produsele aferente prestării serviciilor de mentenanţă ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice aşa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati