Dan Negru: Şi dacă episodul Djokovic nu este decât o strategie de marketing a turneului Australian Open?

0
Prezentatorul tv Dan Negru se întreabă, pe Facebook, dacă nu cumva „cazul” Djokovic este de fapt o strategie de marketing bine pusă la punct a organizatorilor turneului de tenis Australian Open, primul turneu de Mare Şlem al anului, pentru a avea o vizibilitate cât mai mare la nivel mondial.
  • „Cel mai urmărit eveniment sportiv a fost o finală de cricket dintre India și Pakistan.

Doua țări inamice.1 miliard de oameni s-au uitat atunci la meci si nu doar pentru cricket .

  • Și dacă episodul Djokovic e strategie de marketing a turneului A.O? A reușit până acum: e cel mai vizibil eveniment sportiv de pe planeta!
Dacă Djokovic prinde A.O , o posibilă partidă Djokovic-antivaccin vs Nadal-provaccin va deveni unul din cele mai urmărite evenimente sportive din istorie. Si nu va fi despre tenis.Așa cum cel mai emoționat moment din istoria fotbalului n-a fost despre fotbal.
  • Acum 108 ani in timpul Primului Război Mondial in seara de Crăciun, nemți si englezi, aflati in razboi, pe un câmp de luptă, au renunțat pentru o seară la gloanțe, au ieșit din tranșee și au jucat fotbal împreună.
Cel mai emoționat meci de fotbal din istorie nu era despre fotbal.
  • Așa cum un posibil Nadal-Djokovic nu va fi despre tenis.Gladiatorii zilelor noastre sunt sportivii”, scrie Dan Negru.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Exit mobile version