FOTO/ Până joi se află în consultare publică studiul de fezabilitate privind amplasarea peroanelor trenului metropolitan

1
2435

Primarul general Nicușor Dan spune că prima etapă în proiectul trenului metropolitan va include liniile Gara de Vest – Gara de Nord, Gara de Nord – Gara Obor și Gara de Vest – Gara Obor, iar pentru aceste linii trebuie să se știe unde vor fi construite peroanele.

Astfel, până joi se află în consultare de piață studiul de fezabilitate privind amplasarea peroanelor pentru cele trei linii menționate mai sus ale viitorului tren metropolitan.

„Așteptăm sugestiile publicului și ale mediului de afaceri, urmând ca apoi să lansăm procedura de achiziție publică pentru studiul de fezabilitate. Vedeți mai jos cum ne propunem să arate aceste peroane”, a scris Nicușor Dan, pe Facebook.

 

1 COMENTARIU

  1. Buna ziua,
    As dori sa propun doua sau trei statii pentr linia catre Gara Obor.

    In acest moment exista o statie la Dragonul Rosu dar nimic de aici si pana la Gara Obor.
    Va proun o statie intermodala la Pod Fundeni care sa lege capatul de linii STB de la Pod Fundeni cu Trenul Metropolitan.
    A doua propunere este statia STB Piersicului penultima statie pe linia 343 STB(Henri Coanda-Fundeni), Practic aceasta statie STB este amplasata la marginea caii ferate a Trenului Metropolitan.
    A treia statie propusa este statia STB Ciresului tot pe linia 343 STB.
    Ultimile stati exista pt a deservi STB dar trebuiesc modificate binenteles pt a deservi ambele mijloce de transport rutier si feroviar.
    Linia feroviara pe portiunea Dragonul Rosu-Pod Fundeni, separa doua comunitati puternic dezvoltate, Sat Fundeni, care a devenit o puternica zona comerciala si rezidentiala si Cartierul Colentina al sectorului 2.

    Oamenii din ambele comunitati traverseaza dintr-o parte in alta linia feroviara prin loc nepermis pentru ca nu au alternativa. Cei din Cartier Colentina pentru zona comerciala iar cei din Fundeni pentru Parcuri.

    Prin crearea de statii moderne care sa serveasca aceste doua comunitati se va reusi si interconectarea acestora.

    Fundeni este una dintre cele mai puternice zone rezidentiale Metropolitane, fiind practic inconjurata de Mun. Bucuresti, si intr-o continua dezvoltare. Locuitorii acestei zone au in medie doua, trei masini per. familie, iar fara mijloace de transport diversificate acestia sunt nevoiti sa supra aglomereze orasul cu autoturizme.

    In concluzie, consider ca ar trebui sa se acorde o mare atentie acestei linii de tren, pe portiunea mentionata mai sus, deoarece, acesta linie separa doua comunitati puternic populate si ar putea fi liantul de interconexiune a acestora si totodata este o mare oportunitate de a prelua un flux imens de calatori.

    Cu stima,

    Raul Rojas

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.