Lidl introduce taxa pe punga de la raionul de legume și fructe

0
255

În ton cu ceilalți retaileri care descurajează folosirea pungilor prin aplicarea unei taxe, începând cu 2 ianuarie și Lidl va percepe zece bani pentru pungile de la raionul de legume și fructe. Alternativa ar fi săculețul reutilizabil sau renunțarea în întregime la ambalaj.

Pungile de la raionul legume și fructe din magazinele Lidl vor costa, începând cu 2 ianuarie, 0.09 lei, se arată într-un anunț al companiei. “Împreună facem să fie și mai puțin plastic în natură”, explică retailerul care pregătește acest moment de mai mult timp.

Astfel, din ianuarie 2020, compania oferă clienților opțiunea de a cumpăra săculeți reutilizabili pentru cântărirea și transportul legumelor și fructelor. Săculeții se găsesc la raionul de fructe și legume și se comercializează într-un pachet cu 2 bucăți, la prețul de 4,99 lei.

Lansarea acestora, în februarie anul acesta, a fost însoțită de o campanie prin care compania s-a angajat să doneze 0,10 lei către proiectul “Cu Apele Curate” pentru fiecare pungă de unică folosință biodegradabilă pe care clienții alegeau să nu o folosească. Aceasta după ce au înlocuit pungile subțiri pentru legume și fructe din palstic cu cele din material 100% compostabil (pungile verzi).

“Demersul nostru a redus cantitatea de plastic pusă în circulație cu 123.140 de kg”, anunța compania în ultimul său raport de sustenabilitate.

Compania acționează în linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz, ce își propune să diminueze cantitatea de plastic folosită de companie cu cel puțin 20%, până în 2025 și să închidă ciclurile de reciclare.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 280 de magazine și 5 centre logistice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.