Motivul întârzierii trenurilor pe magistrala București-Constanța: locomotive limitate la 100 km/h

0
Foto: Facebook / CFR Calatori

Operatorul feroviar de stat pune la tracțiunea trenurilor de pe Magistrala 800 București-Constanța, modernizată cu peste un miliard de euro și pe care se poate circula cu 160 km/oră, locomotive limitate la 100 km/oră. Din această cauză apar întârzieri pe singurul tronson feroviar din România pe care trenurile ar trebui să ”zburde”, arată o analiză în exclusivitate publicată de ClubFeroviar.ro, citat de G4Media.ro.

La întrebările adresare de publicația amintită către CFR, legate de întârzierea unui tren care a circulat în data de 8 iulie 2022. compania a răspuns: ”Minutele de întârziere pe segmentul Constanţa – Bucureşti Băneasa a trenului IR 1930 Mangalia – București Băneasa – Oradea care a circulat în data de 7/8 iulie 2022 au fost generate astfel: 2 minute ca urmare a afluenței de călători în stația Medgidia, 8 minute ca urmare a restricțiilor de viteză pe infrastructură și restul de 15 minute ca urmare a limitării temporare a vitezei locomotivei trenului”.

Publicația citată susține că limitarea vitezei trenului nu a fost temporară, așa cum spun oficialii CFR Călători, ci ea era limitată încă din stația Constanța. Este vorba de locomotiva EA 892 a Depoului Ploiești, care a fost pusă la tracțiunea trenului menționat anterior, chit că era cunoscut faptul că ea nu poate circula cu mai mult de 100 km/oră.

”EA limitată la 100 km/oră” – apare în raportul de circulație al trenului IRN 1930 din data de 7 iulie 2022, încă din stația Jegălia de după Cernavodă Pod. Iar limitarea este menționată în raport până la stația Brănești, înainte de intrarea în București Băneasa.

Articolul integral, aici.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Exit mobile version