STB plătește 26.000 euro pentru un logo nou

1
320
Image by moerschy from Pixabay

Societatea de Transport București (STB) plătește pentru un nou logo și slogan 130 000 lei (26 000 Euro) firmei DC News Research &Development pe care o deține jurnalistul Bogdan Chirieac, potrivit publicației impact.ro, citată de economedia.ro.

Societatea de Transport controlată de Consiliul General al Capitalei și în resposabilitatea liberalilor  (administratorii sunt membrii PNL) a publicat pe 14 septembrie un contract de 26 000 Euro cu atribuire directă pentru ,,Servicii realizare manual de identitate vizuala: Logo manual de identitate vizuala, slogan, aplicatii practice si realizare concept campanie de constientizare a publicului si de reafirmare a imaginii”, conform datelor din SEAP.

Impact.ro mai notează că, anunțul STB în Sistemul Electronic de Achiziții Publice a fost publicat la ora 08 21, oferta a fost depusă la 10 04, iar atribuirea s-a făcut la 10 25. Prestarea serviciului se va face în 90 de zile, dar nu mai târziu de 31 12 2023. Contractul a fost atribuit în ultima zi de mandat a fostului director Adrian Criț, înlocuit pe 15 septembrie cu Daniel Istrate.

În 2019, Compania de Drumuri (CNAIR) plătea 10 000 euro DCNews pentru ,,servicii consultanță pe comunicare și implementarea strategiei la nivel CNAIR SA”, de fapt pentru știri pozitive, potrivit Newsweek.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.