Zeci de mii de sesizări anul trecut la Poliția Locală Sector 3, prin serviciul non-stop pus la dispoziție de primărie

1
118

Prin intermediul Dispeceratului, serviciu non-stop pus la dispoziția cetățenilor Sectorului 3, la numărul de telefon 021.9543 Direcția Generală de Poliție Locală a primit 36.662 de sesizări în anul 2023. 

Cetăţenii au semnalat diferite probleme, precum ocuparea abuzivă a locurilor de parcare, ordinea și liniștea publică, situații de salubritate etc. Locuitorii care au apelat cel mai des la serviciile dispeceratului provin din zonele Fizicienilor, Camil Ressu, Câmpia Libertății, 1 Decembrie 1918, Cartier 23 August.

Aplicația „desktop și mobile” a instituției – Primăria Sectorului 3

Totodată, un alt canal de comunicare, pentru diferite solicitări/situații pe care cetățenii doresc să le transmită spre rezolvare Primăriei Sectorului 3, este aplicația instituției – Primăria Sectorului 3.

Aplicația Primărie Sector 3 este locul unde pot fi sesizate problemele administrative cu care cetățenii Sectorului 3 se confruntă. Aplicația se regăsește atât pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită și este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (android sau iOS). Prin intermediul acesteia, solicitările cetățenilor primesc automat număr de înregistrare și sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.

Pași de utilizare a aplicației

Odată ce ați accesat linkul aplicației web sau ați intrat în aplicația variantă mobilă, mergeți pe secțiunea „Semnalează problema”. Urmați pașii necesari prin introducerea datelor dumneavoastră, selectați categoria în care considerați că se încadrează problema pe care o semnalați, descrieți problema, adăugați una sau mai multe fotografii relevante și, nu în ultimul rând, plasați indicatorul pe hartă și trimiteți sesizarea.

Primăria Sectorului 3 încurajează utilizarea serviciilor electronice, aplicația făcând parte din strategia de digitalizare și transparentizare a activității derulată de Primăria Sectorului 3, cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.