Primarul Capitalei, Nicușor Dan, discuții cu directorii din Primărie asupra bugetului pe 2021

Primarul General, Nicuşor Dan, a iniţiat un dialog pe marginea datoriilor, cheltuielilor curente şi investiţiilor cu toţi directorii din primărie.

La discuţii au fost prezenţi şi reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale, precum Funky Citizens, Grow Up Romania, Greenpeace, OAR Bucureşti, NOD Makerspace, Grupul de Iniţiativă Civică Chibrit, Fundaţia Comunitară Bucureşti, MKBT, ARCEN, EDIT, Fundaţia Cărtureşti, AMAIS, BAZA, ASOP, Centrul de Salvare şi Reabilitare a Animalelor Sălbatice, Grupul de Iniţiativă Civică Cişmigiu, Parcul Natural Văcăreşti. De asemenea, la întâlniri au participat şi cei doi viceprimari ai Capitalei, Stelian Bujduveanu şi Horia Tomescu, precum şi consilieri generali, membri în Comisia Economică, Buget, Finanţe din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucureşti.

Miercuri a avut loc prima rundă a acestor dezbateri, la care atât reprezentanţii organizaţiilor non-guvernamentale, cât şi consilierii generali au putut adresa întrebări punctuale directorilor şi specialiştilor din fiecare domeniu în parte.

Urmează ca pe baza acestor discuţii, care vor continua şi cu alţi factori responsabili pentru dezvoltarea Bucureştiului, să fie conturat bugetul pentru 2021.

„Este important ca bugetul să reflecte în mod real nevoile cetăţenilor şi să acopere cheltuielile necesare, inclusiv cele privind proiectele în desfăşurare, dar şi pentru demararea altor investiţii şi proiecte noi pentru Bucureşti. Pentru prima dată, bugetul se discută în mod transparent şi foarte deschis atât cu directorii şi specialiştii din Primărie, cât şi în prezenţa consilierilor generali şi a organizaţiilor non-guvernamentale”, a declarat primarul Capitalei.

La discuţii au fost convocaţi directorii din domeniul transporturilor, inclusiv STB, Direcţia Generală Investiţii, Fonduri Europene, Arena Naţională, directorii de la Utilităţi, Situaţii de Urgenţă, Serviciul EURO 2020, Direcţia Generală Urbanism şi Amenajarea Teritoriului, Direcţia de Mediu, precum şi cei de la Direcţia Administrativă, Direcţia Informatică şi Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism.

În zilele următoare sunt programate întâlniri şi cu ceilalţi directori din cadrul Primăriei şi instituţiile subordonate.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati